endelvruzh-hanskofifritpt-ptessvdanlnoro +371 27 677 577 info@osabus.com

Privātuma Politika

KONFIDENCIALITĀTES PAZIŅOJUMS

Šajā Konfidencialitātes Paziņojumā (“Paziņojums”) tiks izklāstīts, kā OsaBus, Latvijā esošs uzņēmums (turpmāk minēts kā “Uzņēmums,” “OsaBus,” “mēs,” “mūsu,” “mums”) aizsargā jūsu personīgo informāciju. Ja vēlaties uzzināt, ko mēs darām ar sīkdatnēm un līdzīgām lietām, lūdzu, aplūkojiet mūsu Sīkdatņu Paziņojumu.

Šī Privātuma Politika mēdz tikt atjaunināta, tādēļ, lūdzu, sekojiet līdzi atjauninātajai informācijai.

Mūsu piedāvājuma klāsts ir saistīts ar sauszemes pārvadājumu piedāvājumiem tiešsaistē, produktiem un pakalpojumiem, kas pieejami mūsu mājaslapā, mobilajās lietotnēs, e-pastos un teksta ziņu formātā (‘platformas’). Kā arī, mūsu pakalpojumi tiek piedāvāti mūsu partneru mājaslapās, sociālo tīklu un citās platformās. Šis Paziņojums attiecas uz personīgo informāciju, kura tiek ievākta pakalpojumu nodrošināšanas laikā, vai arī tad, kad jūs sazinaties ar mums caur e-pastu, īsziņām, tālruni, vai pastu.

Ja esat mūsu biznesa partneris, lūdzu, iepazīstieties ar mūsu Privātuma un Sīkdatņu Paziņojumu Partneriem, lai saprastu, kā tiek apstrādāta personīgā informācija mūsu sadarbības ietvaros.

PERSONĪGĀ INFORMĀCIJA

“Personīgā informācija” ir informācija, kuru jūs iesniedzāt/mēs ieguvām, kas jūs identificē, vai arī var tikt izmantota, lai jūs identificētu, rezervācijas veikšanas laikā. Personīgā informācija var būt jūsu vārds, adrese un tālruņa numurs.

Veicot rezervāciju mūsu mājaslapā, jums būs jānodrošina konkrēta informācija, kas palīdzēs mums nodrošināt jums nepieciešamos pakalpojumus. Mēs varam lūgt iesniegt datus par jūsu vārdu, vecumu, dzimšanas datumu un vietu, kā arī kontaktinformāciju (e-pastu, adresi, tālruņa numuru).

Kā arī, kad jūs izmantojat kādu no mūsu platformām, arī gadījumos, kad netiek veikta rezervācija, mēs ievācam informāciju no jūsu datora. Šajā informācijā var ietilpt jūsu IP adrese, interneta pārlūks un jūsu valodas iestatījumi. Mēs būt situācijas, kad mēs saņemam informāciju par jums no trešajām pusēm, vai arī automātiski ievācam citu informāciju. Šis ir vispārējs pārskats par informāciju, kuru ievācam. Vālaties uzzināt vairāk?

PERSONĪGĀ INFORMĀCIJA, KURU IESNIEDZAT MUMS

Mēs saglabājam un izmantojam informāciju, kuru jūs mums iesniedzat. Veicot rezervāciju, kā minimums, mums ir nepieciešams jūsu vārds, e-pasta adrese, tālruņa numurs, brauciena sākuma un beigu adreses, kā arī maksājuma informācija. Kā arī, mēs varam pieprasīt informāciju par jūsu mājvietas adresi, lidojuma numuru, dzimšanas datumu, vai citu pasažieru vārdus.

Mēs ievāksim arī to informāciju, kuru nodosiet mums saziņas ceļā (piemēram, veicot tālruņa zvanus, sūtot e-pastus, vai sociālajos tīklos).

Pēc pasūtījuma izpildes, mēs varam palūgt jūs, lai iesniedzat atsauksmi, komentārus par savu pieredzi, lai mēs spētu uzlabot savus pakalpojumus un nākotnē nodrošināt pēc iespējas piemērotāku servisu katram klientam.

Ir arī citi veidi, kā varat iesniegt mums informāciju. Piemēram, ja izmantojat mobilo tālruni, varat dalīties ar savu atrašanās vietu, lai mēs spētu nodrošināt pēc iespējas piemērotāku servisu. Lai jums būtu vieglāk, varat izveidot lietotāja profilu, kas ļaus skatīt pasūtījuma detaļas, pielāgot personīgos iestatījumus un viegli menedžēt veiktos pasūtījumus. Tādejādi, būs vieglāk veikt pasūtījumus nākotnē.

PERSONĪGĀ INFORMĀCIJA, KURU IESNIEDZAT PAR CITĀM PERSONĀM

Var gadīties situācijas, kad vēlaties pievienot vēl kādu personu kā pasažieri, vai arī veicat rezervāciju cita cilvēka vietā, piemēram, savam ģimenes loceklim, drauga, vai kolēģa vietā. Ja tā, tad lūdzu parūpējaties par to, lai šī persona zina, ka jūs mums nododat viņa/viņas personīgo informāciju un zina, kā mēs to apstrādājam (minēts šajā Paziņojumā). Šī ir jūsu atbildība.

PERSONĪGĀ INFORMĀCIJA, KURU AUTOMĀTISKI IEVĀCAM

Kad veicat rezervāciju, mēs piefiksējam, caur kuru platformu jūs to veicāt, un kā jūs nonācāt mūsu platformā (piemēram, caur citu mājaslapu).

Pat ja jūs neveiksiet rezervāciju, mēs varam automātiski ievākt informāciju, kad jūs apmeklējat mūsu platformas. Piemēram, IP adreses, kuras lapas jūs apmeklējāt, kādu interneta pārlūku izmantojat, kā arī informāciju par veiktajām darbībām. Var gadīties, ka tiek ievākta informācija par jūsu ierīces operētājsistēmu, lietnotnes versiju, valodas iestatījumiem, ierīces iestatījumiem un īpašībām, un datiem, kas identificē jūsu ieerīci.

Ja izmantojat mobilo ierīci, mēs varam ievākt arī jūsu atrašanās vietas datus. Mēs varam analizēt un apstrādāt datus, kas saistīti ar lejupielādētajām aplikācijām (piemēram, nosaukumu, aprakstu, kategoriju).

PERSONĪGĀ INFORMĀCIJA, KURU SAŅEMAM NO TREŠAJĀM PUSĒM

Mēs varam ievākt informāciju par jums arī no sociālo mediju platformām, mūsu biznesa partneriem, uzņēmuma Osabus.lv meitas uzņēmumiem, OsaGroup partneriem (skatiet šeit vairāk informācijai) un citām trešajām pusēm. Piemēram:

Mēs sadarbojamies ar partneru programmas partneriem, lai nodrošinātu mūsu pakalpojumus citās platformās. Kad veicat rezervāciju kādā no mūsu platformām, mēs varam nosūtīt jūsu personīgo informāciju šiem partneriem, vai arī viņi var nosūtīt mums jūsu personīgo informāciju.
Var gadīties, ka Transporta Pakalpojumu Sniedzējs, kas nodrošina jums nepieciešamo pakalpojumu, kruu rezervējāt kādā no mūsu platformām, pieprasa jūsu pasūtījuma informāciju – piemēram, gadījumos, ja jūsu rezervācijas rezultātā rodas strīds par pakalpojumu.
Arī mūsu biznesa partneri var nosūtīt mums informāciju par jums, kas mums palīdzēs sniegt jums papildus informāciju, vai reklāmas.
Mēs varam apvienot šo informāciju ar informāciju, kuru jūs iesniedzat mums.

KĀDĒĻ MĒS IEVĀCAM UN IZMANTOJAM JŪSU PERSONĪGO INFORMĀCIJU?

a. Mēs lūdzam jūsu personīgo informāciju, lai spētu nodrošināt pieprasīto transportēšanas pakalpojumu (vai jebko citu, kas nepieciešams jūsu pieprasījumā).
b. Mēs izmantojam personīgo informāciju, lai spētu nodrošināt pēc iespējams labāku un patīkamāku pakalpojumu.
c. Mēs izmantojam jūsu personīgo informāciju, lai sazinātos ar jums un spētu sniegt informāciju par jaunumiem un īpašiem piedāvājumiem.
d. Lai pielāgotu mūsu pakalpojumus jūsu vajadzībām.
e. Lai nodrošinātu atbildes uz jūsu jautājumiem, un spētu nodrošināt nepieciešamo palīdzību.
Šie ir galvenie iemesli, kādēļ mēs ievācam jūsu personīgo informāciju, bet ir arī citi iemesli. Vēlies uzzināt vairāk?

KĀ MĒS IZMANTOJAM JŪSU PERSONĪGO INFORMĀCIJU

Mēs varam izmantot jūsu personīgo informāciju sekojoši:

a. Rezervācija: Mēs izmantojam jūsu personīgo informāciju, lai fiksētu un nodrošinātu jūsu rezervācijas pakalpojumu, kā arī pārsūtam nepieciešamo informāciju uzņēmumam, kas nodrošina jūsu transporta pakalpojumu (vai kādu citu pakalpojumu), un šoferim, kurš izpilda Braucienu. Tajā skaitā ietilpst arī jūsu sūtītā informācija saistībā ar rezervāciju, kā piemēram, pasūtījuma apstiprinājums, izmaiņas, atgādinājumi.

b. Klientu apkalpošana: Mēs nodrošinām Klientu atbalstu. Mūsu klientu apkalpošanas komandām ir nepieciešama jūsu informācija, lai spētu palīdzēt veikt rezervāciju, piemēram, lai atbildētu uz visiem jūsu jautājumiem, kas radušies pirms, pēc pakalpojuma sniegšanas, vai arī pakalpojuma sniegšanas laikā.

c. Klientu atsauksmes: Mēs varam izmantot jūsu kontaktinformāciju, lai nosūtītu jums īstu aptauju par jūsu pieprasīto pakalpojumu. Tas mums palīdz saprast un uzlabot mūsu pakalpojumus, kā arī pakalpojumus, kurus nodrošina mūsu partneri.

d. Reģistrēta profila iespējas: Lai atvieglotu rezervāciju veikšanu, varat reģistrēt lietotāja profilu mūsu platformās. Lai to izdarītu, ir nepieciešams iesniegt savu personīgo informāciju, un, izveidojot profilu, būs pieejamas vairākas noderīgas funkcijas. Varēsiet pārvaldīt savas rezervācijas, vai citus pirkumus, saņemt īpašos piedāvājumus, kā arī pārvaldīt savus iestatījumus un lietas, kurām dodat priekšroku. Būs iespējams ātrāk un ērtāk veikt rezervācijas nākotnē.

e. Mārketinga darbības: Mēs izmantojam jūsu personīgo informāciju mārketinga vajadzībām. To starpā ietilpst:

I. Sazināšanās ar jums pa tālruni, e-pastu, SMS (atkarībā no iesniegtās kontaktinformācijas), lai informētu par jaunumiem, piedāvātu īpašos piedāvājumus, atlaides, kā arī informāciju par mūsu produktiem un pakalpojumiem (un/vai mūsu partneru piedāvājumiem). Jūs varat atteikties no šiem piedāvājumiem jebkurā brīdī – uzklikšķiniet uz “atteikties no jaunumu saņemšanas” saites jebkurā e-pasta ziņojumā, vai citā komunikācijas platformā, vai arī dodieties uz mūsu Datu Subjektu Pieprasījuma Portālā.

II. Sazināšanās ar jums pa tālruni, e-pastu, vai SMS, lai sniegtu informāciju par produktiem, kurus neesat iekļāvis savā rezervācijā.

III. Jums piemērotu piedāvājumu sniegšana mūsu platformās, vai trešo pušu mājaslapās, tajā skaitā sociālo mediju platformās.

IV. Aicināšana piedalīties mārketinga aktivitātēs (piemēram, ieteikumu programmās, vai konkursos).

 

f. Lai sazinātos ar jums: Var būt dažādi iemesli tam, ka mēs sazināmies ar jums pa tālruni, e-pastu, vai SMS. Starp šiem iemesliem ietilpst:

I. Lai sniegtu atbildi saistībā ar jūsu rezervāciju, vai pieprasījumiem.
II. E-pasta nosūtīšana, lai atgādinātu par rezervācijas pieprasījumu, kas nav pabeigts no jūsu
puses, un uzzinātu, vai jums nav nepieciešama palīdzība. Mēs piekopjam šādas darbības, lai varētu turpināt strādāt pie rezervācijas pieprasījuma, nemeklējot jaunus transportlīdzekļus un neveidojot jaunus rezervācijai nepieciešamos dokumentus.
III. Aptauju sūtīšana un aicināšana tās izpildīt, lai uzzinātu vairāk par jūsu pieredzi.
IV. Ar rezervāciju saistītu materiālu nosūtīšana, piemēram, informācija par to, kā sazināties ar mums (vai citu uzņēmumu) ja jums ir nepieciešama palīdzība.
V. Iepriekšējo rezervāciju apkopojuma nosūtīšana.
VI. Citu administratīvu ziņu nosūtīšana, kuru starpā ietilpst padomi, drošības brīdinājumi, arī gadījumos, ja jums drīzumā nav plānots brauciens ar mums.

g. Tirgus izpēte: Mēs varam lūgt piedalīties tirgus izpētē. Jebkura papildus personīgā informācija, kuru iesniegsiet šī pētījuma ietvaros, tiks izmantota tikai ar jūsu piekrišanu.

h. Krāpniecības uzraudzība un novēršana: Lai nodrošinātu drošu, uzticamu pakalpojumu, mēs izmantojam jūsu personīgo informāciju, lai atklātu un novērstu krāpnieciskas un citas nelegālas, nevēlamas aktivitātes. Kā arī, mēs varam izmantot personīgo informāciju, lai izvērtētu iespējamos draudus, drošību, var tikt veikta lietotāju un rezervāciju verificēšana. Dažos gadījumos, šo iemeslu dēļ, rezervāciju veikšana var tikt uz brīdi apstādināta.

i. Mūsu pakalpojumu uzlabošana: Mēs analizējam personīgo informāciju, lai uzlabotu tiešsaistes pakalpojumu funkcionalitāti un kvalitāti, un papildinātu tiešsaistē pieejamo pakalpojumu klāstu.

j. Klientu atsauksmes: Pēc pakalpojuma saņemšanas, mēs varam palūgt, lai sniedzat atsauksmi par pakalpojumu, kuru mēs, vai mūsu partneri jums sniedza. Iesniedzot atsuksmi, jūs piekrītat, ka to var publicēt, kā minēts mūsu Lietošanas Noteikumos. Jūs varat iesniegt atsuksmi anonoīmi, vai arī pieminēt tikai savu vārdu, vai valsti, kurā notika serviss.

k. Zvanu monitorēšana: Mēs varam ierakstīt zvanus un/vai ļaut citiem darbiniekiem tos klausīties, lai ar to palīdzību trenētu kolēģus un pārliecinātos, ka mēs jums nodrošinām augstākās kvalitātes servisu. Pēc noteikta laika perioda, ieraksti tiek automātiski dzēsti, ja vien nav pamatots iemesls to nedarīt (piemēram, ja rodas pamatotas aizdomas, ka ir darīšana ar krāpniecību).

l. Juridiski iemesli: Var rasties gadījumi, kad mums ir nepieciešama jūsu personīgā informācija, lai atrisinātu juridiska rakstura strīdus, normatīvās izmeklēšanas, vai arī, lai pārliecinātos, ka mēs atbilstoši pielietojam savus Lietošanas Noteikumus.

Lai apstrādātu jūsu personīgo informāciju, mēs balstāmies uz šiem juridiskajiem pamatiem:

Līguma izpilde: Mums jāizmanto jūsu personīgā informācija, lai izpildītu nepieciešamos pakalpojumus, kas minēti līgumā, kuru noslēdzāt ar mums. Piemēram, kad rezervējat sauszemes transportēšanas pakalpojumus, mums jānodod jūsu rezervācijas informācija uzņēmumam un šoferim, kuri sniegs jums šo pakalpojumu, lai vajadzīgajā laikā un vietā, viss būtu atbilstoši prasībām.

Likumīgas intereses: Mēs varam izmantot jūsu informāciju mūsu “likumīgo interešu” (termins, kurš attiecināms uz jebko, kas mūsuprāt ir būtisks efektīva biznesa menedžēšanas ietvaros – tajā pašā brīdī respektējot jūsu tiesības un likumu) ietvaros. Piemēram, lai nodrošinātu jums piemērotāko saturu mūsu platformās, tajā skaitā e-pastos, jaunumu lapās; lai uzlabotu un raklamētu mūsu produktus un pakalpojumus; administratīvā darba vajadzībām.

Piekrišana: Mēs pieņemam, ka piekrītat savas personīgās informācijas izmantošanai dažādās situācijās, piemēram, tiešajam mārketingam. Jūs varat atsaukt savu piekrišanu jebkurā brīdī mūsu Datu Subjektu Pieprasījuma Portālā, vai arī nosūtot e-pastu uz info@osabus.com, vēstules tematā minot “Privātums”.

KĀ MĒS ATKLĀJAM JŪSU INFORMĀCIJU

Mūsu pakalpojumu tīklā ir iesaistīti vairāki biznesa partneri. Dažās situācijās mēs varam nodot tiem jūsu informāciju. Visbiežāk mēs vienkārši nododam jūsu brauciena detaļas mūsu partneriem, kas palīdz nodrošināt pieprasīto pakalpojumu. Mēs nodosim jūsu informāciju citām trešajām pusēm, kas var būt maksājuma apstrādātāji, mārketinga partneri, OsaBus.lv meitas uzņēmumi un OsaGroup partner-projekta dalībnieki, kā arī atsevišķās situācijās – varas iestādes. Šie ir galvenie iemesli, kad mēs atklājam jūsu personīgo informāciju. Vēlies uzzināt vairāk?

KURĀM TREŠAJĀM PUSĒM MĒS NODODAM JŪSU PERSONĪGO INFORMĀCIJU – UN KĀPĒC?

Transportēšanas Pakalpojumu Sniedzējiem: Viņi ir atbildīgi par sauszemes transportēšanas pakalpojum un/vai citu saistītu pakalpojumu un preču nodrošināšanu: Lai nodrošinātu jūsu pieprasīto servisu, mēs nododam nepieciešamo informāciju Transportēšanas Pakalpojumu Sniedzējiem. Šajā informācijā var ietilpt jūsu vārds, vecums, kontaktinformācija (e-pasts, adreses, tālruņa numurs), dzimšanas datums un vieta, reisa numurs, brauciena sākuma un beigu adreses, kā arī informācija par prasībām, kuras minējāt mums, veicot rezervāciju. Ja rodas strīds saistībā ar jūsu rezervāciju, vai kādu citu klientu apkalpošanas servisa problēmu, mums var nākties nodot Transportēšanas Pakalpojumu Sniedzējiem informāciju par rezervācijas procesu, kā arī strīdu, kas var rasties saistībā ar pasūtīto pakalpojumu. Tā var būt rezervācijas apstiprinājuma kopija, lai pierādītu, ka pasūtījums tika veikts, kā arī informācija saistībā ar jūsu sūdzību. Lūdzu, ņemiet vērā, ka jebkāda informācija, kuru jūs sniedzat “pa taisno” Transportēšanas Pakalpojumu Sniedzējam, kurš nodrošina jūsu pieprasīto pakalpojumu/produktus, tiks saglabāta un izmantota pēc viņu Privātuma Politikas un Lietošanas Noteikumiem.

Mūsu biznesa partneriem: Mēs sadarbojamies ar biznesa partneriem no visas pasaules. Daži no tiem piedāvā, vai reklamē mūsu pakalpojumus, kā arī palīdz citiem mūsu uzņēmuma partneriem piedāvāt un reklamēt viņu pašu, ar tūrismu saistītus, pakalpojumus. Šie uzņēmumi var iekļaut arī citus OsaGroup projektus, tajā skaitā OsaBus.lv un OsaBus.lv māsas uzņēmumus (Amber-Treansfers un OriginalTransfers.com). Tādēļ, var gadīties, ka viņu pakalpojumi ir integrēti mūsu platformās. Kad veiksiet rezervāciju kādā mūsu partneru platformā, viņi atsūtīs mums jūsu iesniegto personīgo informāciju. Arī mēs varam nosūtīt šādu, ar jūsu pasūtījumu saistītu, informāciju saviem biznesa partneriem. Tā var noderēt, piemēram, lai analizētu uzņēmuma darbību, vai arī, lai palīdzētu organizēt lojalitātes programmas. Tā var noderēt arī, lai nosūtītu īpašos piedāvājumus, bet tikai tādā gadījumā, ja esat devis piekrišanu. Ja biznesa partneris nodrošina klientu atbalsta servisu, mēs nodosim viņiem nepieciešamo informāciju par jūsu pasūtījumu, lai būtu iespējams nodrošināt jums nepieciešamo atbalstu. Šādos gadījumos, jūsu personīgo informāciju aizsargā biznesa partneru Privātuma Politika. Veicot rezervāciju partneru mājaslapās, lūdzu, izlasiet viņu Privātuma Politiku, lai uzzinātu, kā viņi rīkosies ar jūsu informāciju. Pērkot produktu, vai servisu, kuru nodrošina kāds no mūsu biznesa partneriem, mēs nosūtīsim viņiem personīgo informāciju, kas vajadzīga, lai nodrošinātu pieprasīto pakalpojumu. Visbeidzot, mēs varam nosūtīt mūsu biznesa partneriem informāciju par mūsu lietotājiem, lai pārbaudītu/novērstu viltvāržu, krāpnieku draudus, bet tikai tādā gadījumā, ja tas tik tiešām ir nepieciešams.

OsaGroup: Lūdzu izlasiet kā mēs nododam jūsu personīgo informāciju OsaGroup māsas uzņēmumiem.

Kompetentās autoritātes: Mēs varam dalīties ar jūsu personīgo informāciju ar valsts iestādēm, vai izmeklēšanas iestādēm, gadījumos, ja ir likumiski pamatots iemesls to darīt (vai arī, ja kāds, ar likumisku pamatu, izsaka šādu prasību). Šādos gadījumos tās var būt tiesas pavēles un rīkojumi, kas radušies juridisku procesu un kriminālizmeklēšanas laikā. Mums var nākties atklāt jūsu personīgo informāciju arī tādos gadījumos, ja ir nepieciešams novērst, atklāt, vai tiesāt krāpniecību, vai citas noziedzīgas darbības. Mums var rasties vajadzība atklāt jūsu personīgo informāciju attiecīgajām varas iestādēm, lai aizsargātu un aizstāvētu mūsu tiesības, vai īpašumu, vai mūsu biznesa partneru tiesības, vai īpašumu.

Trešo pušu pakalpojuma sniedzēji: Mēs varam izmantot trešās puses pakalpojumu sniedzējus, lai apstrādātu jūsu personīgo informāciju mūsu vārdā, kā arī, lai atbalstītu mūs, nodrošinot mūsu pakalpojumus. Piemēram, mēs varam izmantot viņus, lai sazinātos ar jums, vai arī, lai nosūtītu rezervācijas informāciju jūsu vārdā uzņēmumam, kurš nodrošinās jums pakalpojumu, vai arī, lai pārvaldītu mūsu mājaslapu, zvanu centrus, vai mārketinga aktivitātes. Mēs varam izmantot trešās puses pakalpojumu sniedzējus, lai veiktu tirgus izpēti un krāpniecisku darbību piefiksēšanu, novēršanu, tajā skaitā krāpšanas apkarošanas pakalpojumus. Šīm trešajām pusēm ir jāievēro konfidencialitātes noteikumi, kā arī, tās nedrīkst izmantot jūsu personisko informāciju citu mērķu vārdā.

Mārketinga partneri: Mēs varam atklāt jūsu e-pasta adresi, vai citu personīgo informāciju mārketinga partneriem, lai nodrošinātu jums pielāgotas reklāmas, kad reklamējam savus pakalpojumus ar trešo pušu partneru palīdzību. Mēs arī sadarbojamies ar trešo pušu mārketinga tīkliem, lai reklamētu savus pakalpojumus citās platformās, kā arī ar trešo pušu pakalpojumu sniedzējiem, kaspalīdz analizēm mūsu datus. Visas šīs trešās puses ir pakļautas konfidencialitātes līgumiem, un tām nav tiesību izmantot jūsu personīgo informāciju citām vajadzībām. Lai uzzinātu vairāk par personalizētām reklāmām un jūsu izvēlēm: mūsu Sīkdatņu Paziņojums.

Maksājumu apstrādātāji un citas finanšu iestādes: Mēs sadarbojamies arī ar trešo pušu maksājumu apstrādātājiem, lai nokārtotu maksājumus, vai maksājumu garantijas. Ja jūs (vai tās bankas kartes īpašnieks, kura karte tika izmantota, lai veiktu pasūtījuma rezervāciju) pieprasāt atmaksu, mums būs nepieciešama informācija par rezervācijā iesaistīto maksājuma apstrādātāju, kā arī saistīto finanšu iestādi. Var būt nepieciešama jūsu rezervācijas apstiprinājuma kopija, vai IP adrese, kuru izmantojāt, veicot rezervāciju. Mēs varam arī nodot informāciju attiecīgajām finanšu iestādēm, ja uzskatīsim, ka tas ir nepieciešams krāpniecības atklāšanai, vai tās novēršanai.

KĀ MĒS IZMANTOJAM MOBILO IERĪČU DATUS?

Ja jūs dodat savu piekrišanu, mēs varam sūtīt paziņojumus uz jūsu mobilo ierīci, lai jūs nepalaistu garām svarīgu informāciju par savu pasūtīto pakalpojumu. Ja ļausiet piekļūt jūsu ierīces atrašanās vietai, vai kontaktiem, mēs spēsim nodrošināt papildus pakalpojumus, ja tos pieprasīsiet. Jūsu ierīcē parādīsies instrukcijas, kā atļaut paziņojumus jūsu ierīcē un nodot mums piekļuvi šādiem datiem.

Lai nodrošinātu jums labāku servisu un piemērotākas reklāmas, mēs varam izmantot tā saukto saistīto ierīču apsekošanu. Tas nozīmē, ka mēs analizēsim to, kā jūs izmantojat mūsu platformas vairākās, ne tikai vienā, ierīcēs: piemēram, mēs varētu apvienot datus no jūsu mobilā tālruņa un jūsu mājas datora. Šādam mērķim, mēs, iespējams, izmantosim sīkdatnes (papildus informācijai par sīkdatnēm un līdzīgām tehnoloģijām, skatiet mūsu Sīkdatņu Paziņojumu).

Lai nodrošinātu jums piemērotāku informāciju mūsu jaunumu ziņojumā, mēs analizēsim jūsu meklēšanas vēsturi, kā arī pakalpojumus, kurus rezervējāt dažādās ierīcēs no sava lietotāja profila. Ja nevēlaties, lai mēs veicam šīs darbības, izejat no sava profila, pirms veicat darbības internetā, vai arī, atsakaties no jaunumu saņemšanas.

Saistīto ierīču apsekošana nozīmē arī to, ka kamēr izmantojat vienu ierīci, jūs redzēsiet personalizētas reklāmas no citiem uzņēmumiem, kas balstītas uz jūsu veiktajām darbībām saistītajās ierīcēs. NAI programma (tīkla reklāmas iniciatīvas programma) var apturēt šo procesu, ja esat no tās atteicies (mūsu Sīkdatņu Paziņojumā ir pieejama nepieciešamā saite, zem “Tā ir jūsu izvēle: Piekrist un atteikties”). Lūdzu, ņemiet vērā: vienkārši izejot no sava profila, netiks apturēts konkrētais process.

KO MĒS DARĀM, LAI PASARGĀTU JŪSU PERSONĪGO INFORMĀCIJU?

Mūsu uzņēmuma sistēmas un procedūras nodrošina to, ka mēs veicam visus nepieciešamos, saprātīgos soļus, lai pasargātu jūsu personīgo informāciju pret jebkādu nepareizu, neatļautu izmantošanu, kā to pieprasa Latvijas un Eiropas datu aizsardzības likumi. Kā arī, mēs veicam specifiskus drošības pasākumus un ierobežojumus (gan tehniskos, gan fiziskos), kas ierobežo pieeju jūsu personīgajiem datiem un to izmantošanu. Tikai personālam ir pieeja jūsu personīgajai informācijai – arī personāls var to izmantot tikai specifiskiem, autorizētiem iemesliem.

KO MĒS DARĀM AR BĒRNU PERSONĪGO INFORMĀCIJU?

Mūsu pakalpojumi netiek piedāvāti personām zem 16 gadu vecuma. Bērniem, kas nav sasnieguši šo vecumu, mūsu pakalpojumi ir atļauti tikai pieauguša cilvēka uzraudzībā. Dažās situācijās mēs varam saņemt informāciju par bērniem, piemēram, ja tas ir saistīts ar rezervāciju, vai arī saistībā ar klientu strīda atrisināšanu. Šādos gadījumos mēs ievācam un izmantojam informāciju par bērnu tikai ar vecāku, vai aizbildņu atļauju. Mēs paturam tiesības dzēst jebkādu informāciju, kuru saņemam no bērna, kas jaunāks par šo vecumu, un dara to bez vecāku, vai aizbildņu atļaujas.

KĀ JŪS VARAT KONTROLĒT PERSONĪGO INFORMĀCIJU, KURU MUMS ESAT IESNIEDZIS?

Jums ir tiesības, subjekts dažiem juridiskiem izņēmumiem, piekļūt, labot, vai dzēst jebkādu personīgo informāciju, kuru mēs par jums paturam, kā arī iebilst pret jūsu personīgās informācijas apstrādāšanu. Jūs varat izmantot mūsu Datu Subjektu Pieprasījuma Portālu, lai izteiktu šo vēlmi. Ja jūs to darīsiet, mēs palūgsim nepieciešamo informāciju, lai identificētu jūs, paturētu jūsu informāciju drošībā, kā arī rīkosimies atbilstoši, lai izpildītu jūsu prasību, ievērojot attiecīgos Latvijas datu aizsardzības likumus. Jūs varat atjaunināt, vai dzēst jūsu lietotāja profilu jebkurā brīdī, ieejot savā profilā no mūsu mājaslapas.

Veicot pakalpojuma, vai cenas pieprasījumu, mēs prasīsim, vai jūs vēlaties saņemt mārketinga e-pastus. Jūs varat jebkurā brīdī no tiem atteikties, saņemtajā e-pasta ziņojumā nospiežot “atteikties no jaunumu saņemšanas,” vai arī, atjauninot jūsu e-pasta prefrences savā lietotāja profilā.

KURŠ IR ATBILDĪGS PAR PERSONĪGĀS INFORMĀCIJAS APSTRĀDI MŪSU PLATFORMĀS?

OsaGroup (OsaBus.lv) kontrolē personīgās informācijas apstrādi tās platformās. OsaGroup ir sabiedrība ar ierobežotu atbildību, kas reģistrēta saskaņā ar Latvijas Republikas likumdošanu. Ja jums ir kādi jautājumi, bažas, vai komentāri par mūsu darbību, vai šo Privātuma Paziņojumu, lūdzu sūtiet e-pastu uz info@osabus.com, minot “Privātums” ziņas tematā, un mēs sazināsimies ar jums pēc iespējas ātrāk.